Club SEO

PRINCIPAL arrow RESULTADOS arrow Resultados da I UltraBTT - Ordes
Resultados da I UltraBTT - Ordes Imprimir E-Mail

Xa están publicados os resultados da I UltraBTT - Ordes organizada polo Club SEO.

Agradecemos enormemente a participación de todos os equipos e agardamos que fora do voso agrado, así como un reto pola distancia e dificultade da proba.

Debido á diferencia entre a distancia indicada nos boletíns informativos coa final (de 70 pasouse a 90 kilómetros), permitimos aos equipos que entraron no seguintes 15 minutos despois do peche computar para a clasificación, xa que é un tempo que consideramos que non interfire na planificación da mesma.

Ademáis do arquivo de clasificación, adxuntamos os mapas utilizados durante a proba, por si algún equipo ou corredor está interesado en revisalos ou realizar de novo esta etapa.

Un saúdo e moitas grazas a todos pola vosa participación.

Máis información e documentos: http://agaco.es/events/view/4mjeaaj9m/

Noticias AGACO

An error occured!
Error Message: MagpieRSS: Failed to parse RSS file. (Mismatched tag at line 1, column 129)

« < Enero 2021 > »

WEBS de interés

¿Que nueva actividad te gustaría que ofertase el Club SEO?

ACCESO SOCIOS

¿Recuperar clave?