Club SEO

PRINCIPAL arrow RESULTADOS arrow RAID
RAID
Primeiro Boletín do IV Raid Odiseo Imprimir E-Mail

O sábado 2 de xullo celébrase en Ordes o IV Raid Odiseo - Concello de Ordes cun percorrido total duns 70 km.

Dispoñedes da información relativa a proba nos boletíns adxuntos, así como do formulario de inscrición na ligazón do evento publicada na web da AGACO, que podedes ver aquí: http://agaco.es/events/view/4lkhpnh8g/

Un saúdo e animádevos a participar!!

Resultados do I RAID DESAFIO FERROLTERRA Imprimir E-Mail

Xa están dispoñibles os resultados do I RAID DESAFIO FERROLTERRA no que os equipos participantes do SEO obtiveron unhas discretas actuacións :)

SEO Simplifica en Élite acadou o décimo posto ao cometer un erro nunha baliza, e os equipos de Aventura SEO Jogafán e SEO Atesvi acadaron os postos 11 e 17 respectivamente.

Ánimo rapaces e a darlle duro para o próximo!

I RAID DESAFIO FERROLTERRA

I PonteAventura Raid. Resultados. Imprimir E-Mail
Hola a tod@s, aquí vos enviamos a clasificación provisional do I PonteAventura Raid -Concello de Ponteceso.
Recordade que tedes ata o lúns 6 de setembro para facer calquer tipo de reclamación.
Dende a Organización queremos darvos as grazas de corazón por participar e ser partícipes do noso primeiro raid de aventura. Esperamos que disfrutárades do mesmo.
Saudos
A.D.C. BOMBEIROS A CORUÑA

I PonteAventura Raid Imprimir E-Mail
O Club ADC Bombeiros de A Coruña envía o primeiro boletín, cartel e formulario de inscrición da quinta proba de Liga Galega de Raids de Aventura, que se celebrará o día 28 de agosto en Ponteceso (A Coruña), I PonteAventura Raid - Concello de Ponteceso. Tamén se pode consultar toda a información da proba na súa páxina web.
Cartel    Boletín    Formulario

Información do Raid de Somozas Imprimir E-Mail

Sinto a tardanza na publicación dos resultados do Raid de Somozas - Campionato Ibérico de Raids 2010 debido a tardanza na súa publicación na web deles, pero o final non hai dios que entenda eses resultados.

Hai que darlle a noraboa aos equipos do Club SEO participantes ao acadar un sensacional 5º posto nacional e 1º galego!!!!!

Dispoñedes dos resultados parciais nesta ligazón: Resultados Parciais

Tamén dispoñedes a galería de fotos subida por eles: Galería

Ánimos para o Raid de Ponteceso!!!!

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 Siguiente > Final >>

Resultados 1 - 9 de 37

Noticias AGACO

« < Septiembre 2018 > »

WEBS de interés

¿Que nueva actividad te gustaría que ofertase el Club SEO?

ACCESO SOCIOS

¿Recuperar clave?