Club SEO

PRINCIPAL arrow VARIOS
VARIOS
Limpeza do río Lenguelle Imprimir E-Mail

O compañeiro Luís Miguez (membro da Asociación Medioambientae Comarca de Ordes) pon en coñecemento que este sábado realizarase unha limpeza conxunta de ríos en 23 concellos.

No concello de Ordes prcederase a limpeza do río Lenguelle dende a presa de Castenda ata a estación da Pontraga.

A reunión informativa terá lugar o sábado 4 de outubro na estación da Pontraga as 09:45 da mañán.

Para máis información: Web do Concello de Ordes

Ranking de raids 2008 Imprimir E-Mail

Públicase o primeiro ranking da IV Copa Galega de Raids de Orientación e Aventura.

Ránking en PDF

Fotos do Raid de Carnota Imprimir E-Mail

Xa están subidas as fotos do I Raid de Carnota.

En canto dispoña de máis fotos iranse subindo. Estas fotos reuniranse todas nun CD e poranse a disposición do club en alta resolución.

Noraboa a todos os participantes.

PRESENTACIÓN OFICIAL DO CLUB SEO Imprimir E-Mail

web_02

O sábado 19 de xaneiro celebrouse na Casa da Cultura de Ordes a presentación oficial do club SEO. No acto de presentación tomaron parte os representantes do club, así como os compoñentes da corporación do Concello de Ordes, os cales ofreceron todo o seu apoio para as actividades levadas a cabo polo club. O numeroso público asistente puido coñecer de primeira man a oferta de actividades programadas polo club, recrearse na exposición de fotografías e materiais utilizados en devanditas actividades, e gozar coa proxección do espectacular vídeo do Bimbache Extreme, o raid de aventura máis importante de españa. O acto fué seguido por Localia TV, quen se encargou ademais da edición do vídeo de presentación do club. Desde esta páxina queremos agradecer o apoio prestado polos patrocinadores do club, polos compoñentes da corporación municipal, polos medios de comunicación, polo público asistente ó acto, e expecialmente por todos os corredores e simpatizantes do club. Grazas a todos eles por facer realidade que o deporte sexa un estilo de vida.

web_01

PRESENTACIÓN DO CLUB Imprimir E-Mail

PRESENTACIÓN:

CLUB S.E.O.

SOCIEDADE EXCURSIONISTA CIENTÍFICA DE ORDES

AVENTURA, RAIDS, ORIENTACIÓN, SENDERISMO,  KAYAK, BTT, ESCALADA…

SÁBADO 19 DE XANEIRO ÁS 18:30 HORAS NACASA DE CULTURA:  PRESENTACIÓN DO CLUB E PROXECCIÓN DO VÍDEO BIMBACHE EXTREM (o Raid de Aventura máis importante de España).

¡¡ESTAS INVITADO NON PODES FALTAR!!

<< Inicio < Anterior 1 2 3 Siguiente > Final >>

Resultados 1 - 9 de 25

Noticias AGACO

« < Noviembre 2018 > »

WEBS de interés

¿Que nueva actividad te gustaría que ofertase el Club SEO?

ACCESO SOCIOS

¿Recuperar clave?